Aanmelden

Wat leuk dat je meer wil weten over het lidmaatschap van onze vereniging. Op deze pagina vind je het aanmeldingsformulier. Voordat je je aanmeldt, mag je sowieso gratis een paar keer meetrainen om te ervaren hoe korfbal en de sfeer bij ons is. Neem hiervoor vrijblijvend contact op. Ook voor andere vragen mag je altijd contact opnemen, we helpen je graag verder.

Aanmeldingsformulier

Door het invullen en inleveren van dit document ga je een lidmaatschap aan van korfbalvereniging NKC met daarbij horende rechten en plichten. Dit lidmaatschap kan tegen het einde van een verenigingsjaar (1 juli tot en met 30 juni) worden opgezegd, met een opzegtermijn van een maand. Informatie over de verdere rechten en plichten kan worden ingewonnen bij het bestuur.