sep

Wedstrijden 24 september 2022

Drie wedstrijden op deze zaterdag. De wedstrijd van de D1 werd naar voren gehaald, waardoor zij om 11.00 uur op het veld in Nuis klaar stonden voor de wedstrijd tegen DWA/Argo uit Winsum. Na vier keer tien minuten stond er een score van 20-1. Na de vorige wedstrijden vier en zes keer gescoord te hebben, is dat toch een hele nette uitslag! De A1 streed ook tegen DWA/Argo, maar dan ín Winsum. Deze wedstrijd werd ook gewonnen door de thuisploeg, maar met minder grote cijfers: 10-5. Als laatste deze dag speelde NKC 1 tegen De Parabool 6. Ook hier eindigde de wedstrijd met ruime cijfers, namelijk 21-5 voor de thuisploeg. Ook van zulke wedstrijden kunnen we leren, dus dat gaan we de komende week in de trainingen ook zeker weer doen.